2010. november 26., péntek

3. Delfing

November 22. van, Pista bánál már 6 napja csövezünk. Nem mondja hogy zavarunk, sőt úgy tűnik örül hogy cimbikre talált magányában, aggódhat valakikért, folyamatosan azon agyal hogyan tudna segíteni, viszont az út hossza miatt is indulnunk kell. Bob, Pista bá egy újabb veterán katona haverja, aki mellékesen lakóautóban utazgatva éli az életét, még utoljára átnézte a kocsit, hasznos tanácsokkal látott el minket majd útnak eresztettek. Végre úton!
Tampában a Mc Cormick’s wakeboard parkban volt az 1. megállónk. 2 óra csúcsás, sliderekkel és kickerekkel fűszerezve, imádtam.
Este átmentünk Clearwater Beach-re, én már útközben aludtam, a többiek még sötétben ismerkedtek a sokak által közkedvelt lisztszerű, fehérhomokos strandal. Reggel megértettem őket, miért nem tudták kivárni a másnapot, menyország.
Egész nap strandoltunk, Attival lenyomtuk a helyi erőket röplabdába, kimentem egy parszaz meter hosszu móló végére tanulgatni a tengeri horgászatot, majd felváltva vezetés éjszaka és reggel a Panama City Beach-en ébredtünk. Ismét tovább. Destin Beach egy tengeri öböl szélén fekszik, mindenfelé horgászok lógattak, igy mi sem hagyhattuk ki az új felszerelés kipróbálását. A parton leparkolva azonnal belebotlottunk egy Deren nevű horgászba és mint az később kiderült, ő a megélhetéséért pecál, így kötelezően profi. Csak véletlen ragadt a városban amikor a mexikói öbölben szétterült BP olaj ide is elért, Ohio-ból jött a mocskot takarítani és azóta itt várja az elmaradt fizetése nagy részét. A nappali horgászat szerinte időpocsékolás, az éjszaka ragadozó nagyhalak számára az igazi préda. Késő du. találkoztunk, a terv az volt h. először kishalat fogunk, majd azzal naot. A tenyeres sügerek jöttek is egymás után az apró csalira, viszont egyszer csak Deren orsólya sikítani kezdett. Tapasztalatnak nem volt híján, játszi könnyedséggel fárasztotta az 5-6kg körüli Red Fish-t a 10m magas hídról. Miután kifogta, a hosszát méregetve konstatálta h. ezt már éppen legális elvinni és 20USD-t kap érte – nem sok egy ilyen szép halért – viszont a másik part ahova megyünk hemzseg az akár 20kg körüli példányokkal.
Ott naon türelmesen, szinte egy kocka sör végére értünk mikor 10 méterre a fehér parttól egy, majd több uszony villant meg a hullámok közt. Delfingok hát! Fülig ért a szám! J
Florida már mögöttünk, Alabama szintén, most Missisipiben csapatjuk, remélve h az előttünk fekvő, mesébe illő partok egyikén kifogjuk a kite-ozásra alkalmas szelet...

1. Milyen Csokonais bajszod van?! Klassz ez a kárász...! Jó mókázást!

2. Hú de szép hal. Én itthon a kis csipás macskámnak fogtam egy-két gébet 0 fokban lucsokban. Irigykedem. :)